3.10.12

Fortsätter nästa vår!

Nu börjar det bli alldeles för kallt för att det ska kännas ok att vara inne i lillstugan och fika och läsa! Ingen värme har vi här inne utan det är våran sommarstuga, och i år har jag budget-fixat här inne. Det enda som jag har köpt är lite målarfärg och lite grejer från loppis. Resten av grejerna hade jag hemma.


Köksluckorna, vissa lister, skafferidörren och spiskåpan var orangea, men nu är dom antikvita. Några av köksluckorna saknar fortfarande ny färg, så nu är jag utan luckor och så har jag sytt draperier som jag har hängt under diskhon istället. Vilken skillnad! Men jag är inte helt klar så jag fortsätter nästa vår, vilket jag verkligen ser fram emot. Jag fyndade även tapet till sovrummet här inne för 5kr rullen!!!! Inte varje dag man köper tapet till ett rum för 35 spänn =)




Vi tog bort en plastmatta från golvet för många år sen och under fanns det här fina trägolvet! 
Det är oisolerat så drömmen vore att laga där det är trasigt efter fuktskador från förr och isolera!


Men det tar vi en annan dag! 
Om du vill se fler bilder från lillstugan klicka här.

Kram Pirre

2 kommentarer:

  1. Åh så fint det är, förstår att det blir nästa sommar du fortsätter det börjar bli lite kallt ute.
    Ha en fin dag/Theres

    SvaraRadera
  2. What could be done if you are unable to cash Gemini? Such errors are serious as it is directly linked with your money and amount. To fix such errors, you need to dial Gemini support number and take full-fledged assistance from the elite professionals. The professionals will Gemini Support Number provide you the easy to implement solutions and also guide you the whole process in detailed manner so that you don’t face any difficulty while removing it.

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails