21.10.10

Att inspireras…

…av att läsa en blogg eller att träffa en underbar människa gör mig glad. Jag har haft en underbar dag idag med en “stor människa”. Hon har ett hjärta av guld och hon ser alltid till, att alla människor runt omkring henne mår bra. Jag vet inte hur många gånger hon har avbokat “sina bokningar för dagen” för att hjälpa till, när vi, hennes barn eller barnbarn har behövt hjälp med nånting. Hon har helt klart en stor plats i mitt hjärta och hon är min mamma. Farsan är likadan han, han är stark, han ställer upp, han bryr sig och dem finns där tillsammans för oss barn och barnbarn. Tack för att ni är dem ni är, ni inspirerar mig och ni gör mig stark när det behövs som mest.

nya boken 002

En annan sak som inspirerar mig är böcker =) Den här boken, “Lexington Living No 2”, är ny i samlingen och jag satt i köket idag, vid det nymålade köksbordet, och blev så inspirerad så jag visste inte i vilken ordning jag skulle lägga upp det hela…”ska man göra si eller så, eller rent av strunta i det där och börja med den direkt…”

nya boken 003

Stolarna är en blandad kompott. Svarta och vita, och i olika modeller…

nya boken 006

nya boken 007

Så här kan det se ut när man bläddrar i den…

nya boken 010

nya boken 011

nya boken 012

nya boken 008

nya boken 015

Boken finns att köpa på Lidéns Möbler i Säter. Där kan jag gå runt länge, och bli inspirerad…

Om ni vill vara med på min utlottning, så kika högst upp till höger på min blogg. Klicka er vidare därifrån till det rätta inlägget. Ha en underbar fredag…och Tack för era hälsningar sist =)

Kram Pirre

4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt att ha såna föräldrar,mina är lika,alltid ställt upp..:) Å dina stolar är jättehäftiga..Ha en bra dag..Kram/Annelie

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också bokinspiration :) Fick just hem "Sjarmerende Jul" och är helt såld...

    SvaraRadera
  3. Visst har vi världens bästa föräldrar, fast de inte alltid tycker som vi och fattar inte hur man hade tänkt så finns de där ändå och stöttar... alltid lika fint hos dig, som en inredningsbutik, fast ändå hemtrevligt. Ha en underbar lördagkväll. Kram

    SvaraRadera
  4. Visst har vi världens bästa föräldrar, fast de inte alltid tycker som vi och fattar inte hur man hade tänkt så finns de där ändå och stöttar... alltid lika fint hos dig, som en inredningsbutik, fast ändå hemtrevligt. Ha en underbar lördagkväll. Kram

    SvaraRadera

Hej på dig. Tack för att du lämnar spår efter dig. Kram Pirre

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails